دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به سابقه ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در استان بوشهر مسائل فراوانی در حوزه ورزشی داریم که یکی از مهمترین نیازها توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از برترین‌های پارالمپیک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به مقوله ورزش همگان و قهرمانی توجه جدی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به سابقه ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر مسائل فراوانی در حوزه ورزشی داریم که یکی از مهمترین نیازها توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان است.

وی با تاکید بر لزوم استقرار تجهیزات ورزشی روز دنیا در استان بوشهر بیان کرد: رشد علمی آموزشی برای ورزشکاران در استان بوشهر ضروری است و باید از ظرفیت‌های مناسب این بخش استفاده شود.

امام جمعه بوشهر بر لزوم حمایت مالی و توجه به مدیریت اقتصادی در حوزه ورزشی تاکید کرد و افزود: صنایع استان بوشهر باید از ورزش استان حمایت لازم را داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ۲۷ شهریور امسال دیداری با مقام معظم رهبری داشتند که هدایای این قهرمانان از سوی رهبر معظم انقلاب پس از ارسال به استان‌ها، به این افتخارآفرینان اهدا شد.

احمد بهروزیان‌فرد با تقدیر از نگاه ویژه امام جمعه بوشهر به حوزه ورزش اضافه کرد: اتفاقات خوبی در حوزه ورزش استان بوشهر را شاهد بوده‌ایم ولی کرونا خسارت‌های فراوانی به حوزه ورزش وارد کرده است.

وی تاکید کرد: در روزهای کرونایی ورزشکاران استان بوشهر همکاری خوبی با ستاد کرونا داشتند. در این دوران برخی از بزرگان ورزش استان را از دست دادیم که یاد آنها را گرامی می‌داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه ورزش استان نیازمند حمایت است اظهار داشت: صنایع عظیمی در استان بوشهر وجود دارد که متأسفانه حمایت لازم را از ورزشکاران استان ندارند.

در پایان این نشست، هدیه مقام معظم رهبری به امیر خسروانی قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته پرش طول توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اهدا شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha