یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست معاونین فرهنگی

حوزه/ نشست معاونین فرهنگی و مسئولین کانون‌های قرآنی نور الثقلین و، کرسی علمی ترویجی"نقد محتوایی احادیث جنین شناسی با تأکید بر مصداق شناسی ارتباط علم و دین"، در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست معاونان فرهنگی و مسئولین کانون‌های قرآنی نورالثقلین، در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، در اراک برگزار شد.

نرجس سادات موسوی طلب، مدیر مدرسه خواهران تفرش از اعضای هیأت امنا و اساتید نمونه مدرسه تجلیل و قدردانی کرد و گفت: حوزه‌های علمیه ارزنده ترین الگوهای خدمتگزاری را با جوهره ایمان و اخلاص به جامعه بشری عرضه کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای ارائه گزارش عملکرد مدرسه علمیه خواهران تفرش؛ عملکرد آن نسبت به سالیان گذشته بسیار مطلوب بوده و این مهم مرهون تلاش‌های خالصانه اساتید و هیأت امنا است.

برگزاری کرسی آزاداندیشی

کرسی علمی ترویجی"نقد محتوایی احادیث جنین شناسی با تأکید بر مصداق شناسی ارتباط علم و دین" در سالن اجتماعات مدیریت حوزه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام سعید حسنی به عنوان ارائه دهنده، ناقد حجت الاسلام مسعود امامی و دبیر علمی جلسه نیز حجت الاسلام محمد رضا جلالی در این کرسی علمی ترویجی، وقوع تعارض یا سازگاری، میان یافته‌های جنین شناسی و برخی روایات مربوط به این موضوع را بررسی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha