دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمدصالح مازنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مازنی گفت: بررسی آسیب‌های اجتماعی مرتبط با روحانیت می‌تواند یک موضوع مهم، کاربردی و کلان برای کمیته علوم تربیتی دبیرخانه حمایت از طرح‌های پژوهشی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدصالح مازنی مدیرکل اداره ترویج و توسعه پژوهش حوزه‌های علمیه در پانزدهمین نشست دبیرخانه حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه که با حضور اعضای کمیته علوم تربیتی جهت بررسی مسائل و اولویت‌های پژوهشی جامعه و نظام در این عرصه برگزار شد، گفت: پژوهشگران علوم تربیتی هم در حل مسائل اجتماعی که موضوعاتی میان رشته‌ای محسوب می‌شوند دارای مسئولیت هستند.

مدیرکل اداره ترویج و توسعه پژوهش حوزه‌های علمیه، افزود: شاید یکی از کلان محورهای بحث‌های پژوهشی متناسب با نیازهای روز جامعه ما «تربیت و فضای مجازی» می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مازنی خاطرنشان کرد: تعریف چند کلان پروژه که انجام آنها نیاز به حضور اعضای کمیته‌های علمی مختلف دبیرخانه حمایت از طرحی‌های پژوهشی حوزه دارند، یکی از راهبردهای پیشنهادی به این دبیرخانه می‌باشد.

وی متون درسی را دارای نقش مهم در تربیت افراد جامعه دانست و گفت: متأسفانه برخی از متون درسی موجود در بعضی نهادهای آموزشی کشور دارای آموزه‌های نادرست و انحراف آمیز هستند.

مدیرکل اداره ترویج و توسعه پژوهش حوزه‌های علمیه تصریح کرد: بررسی آسیب‌های اجتماعی مرتبط با روحانیت می‌تواند یک موضوع مهم، کاربردی و کلان برای کمیته علوم تربیتی دبیرخانه حمایت از طرح‌های پژوهشی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha