جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
فلاحیان

حوزه/ جلسه مجمع دبیران کانون‌های دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، ملیحه فلاحیان بیشه، سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در جلسه مجمع دبیران کانون‌های دانش آموختگان که صبح امروز به صورت برخط برگزار شد با بیان اینکه از ظرفیت‌های دانش آموختگان در عرصه‌های مختلف باید استفاده کرد گفت: برای دبیران و دانش آموختگان برنامه‌های متعددی طراحی شده است که برای این منظور ارتباط و تعامل با دانش آموختگان بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: بی شک دانش آموختگان دارای ظرفیت‌های مؤثری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی هستند که در جامعه می‌توانند مؤثر باشند، اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً طلبه‌هایی که جذب حوزه‌ها خواهند شد، با یک نگاه متفاوت و آینده روشنی به فعالیت می‌پردازند.

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اظهار کرد: ساماندهی دانش آموختگان باید به گونه‌ای باشد که به یک الگوی مناسب در جهت جذب جوانان به تحصیل علوم دینی بیانجامد، لذا بازخورد خوب و مؤثر کانون‌ها با حمایت مدیران و معاونان فرهنگی در مدارس یکی از عوامل جذب در پذیرش خواهد بود.

در ادامه جلسه سمیه پورشایسته، دبیر مجمع کانون‌های استان اصفهان توضیحاتی در راستای اهداف کانون‌ها و شرح وظایف آنها بیان کرد و هر کدام از دبیران عملکردهای خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha