جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مدرسه علمیه زهراییه نجف‌آباد با مشارکت گروه پژوهشی شهید فخری زاده، اقدام به برگزاری سه مسابقه پژوهشی با عنوان «مهارت مطالعه» کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، اکرم بهرامیان، معاون پژوهش مدرسه علمیه زهراییه نجف آباد با اعلام خبر برگزاری مسابقات کتابخوانی با عنوان «مهارت مطالعه» ویژه طلاب خواهر گفت: یکی از بهترین روش‌های تثبیت یادگیری برگزاری مسابقه است که موجب ایجاد انگیزه و تلاش طلاب می‌شود. حاکم کردن پژوهش محوری بر فرآیند یاددهی و یادگیری یکی از مقوله‌های اساسی در آموزش است و طلاب با شرکت در این مسابقات استعدادهای خودشان را بهتر می‌شناسند که در همین راستا سه مسابقه برای بانوان طلبه طراحی شد.

وی گفت: مسابقه پاراگراف نویسی از کتاب «صعود چهل‌ساله» که شرکت‌کننده پنج الی ده پاراگراف سه الی هفت خطی به‌صورت برداشت از کتاب صعود چهل‌ساله با آدرس درون‌متنی یا پاورقی بنویسد. هدف از برگزاری این مسابقه: کسب مهارت پاراگراف نویسی و آشنایی با کتاب صعود چهل‌ساله بود.

بهرامیان گفت: برای کسب مهارت خلاصه‌نویسی و آشنایی با کتاب طرح کلی اندیشه، مسابقه خلاصه‌نویسی از کتاب «طرح کلی اندیشه» و خلاصه نویسی توسط طلاب از کتاب طرح کلی اندیشه با آدرس درون‌متنی یا پاورقی برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه زهراییه نجف آباد گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «یادگیری و مطالعه» با هدف کسب مهارت کتاب‌خوانی و آشنایی با کتاب یادگیری و مطالعه از دیگر مسابقات برگزار شده در یک ماهه گذشته برای بانوان بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha