یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری جشن عید سعید مبعث در ۲۴ امامزاده و بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث بیان داشت: برنامه‌ها و جشن‌های عید سعید مبعث امسال در ۲۴ امامزاده و بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های عید سعید مبعث امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: امسال بیشتر برنامه‌های شاخص و محوری عید سعید مبعث در گروه‌های مجازی امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن عید سعید مبعث مبلغان با استقرار در بقاع متبرکه به تبیین اهداف بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) خواهند پرداخت، گفت: قریب به ۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی با استقرار در بقاع متبرکه و امامزادگان لرستان برنامه‌های محوری مبعث را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای زائران برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha