دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
علی اصغر گرجی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به تجربیات میدانی خود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گفت: بنده نسبت به لزوم پشتیبانی از آمرین به معروف واقف هستم و طبق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد گرجی همدانی دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در اولین نشست خبری با تشریح برنامه‌های این ستاد و به مردمی بودن این فریضه الهی اشاره کرد و با بیان اینکه بنده از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در استان‌های همدان، اصفهان و قم آغاز کرده ام گفت: شهر قم چه به لحاظ روایات و چه امور جهانی، یک شهر معمولی نیست و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: امامین انقلاب و مراجع تقلید نگاه ویژه ای به شهر قم داشته و دارند، قم در تعابیر رهبری مادر و خاستگاه انقلاب است، بنده همیشه سعی کرده‌ام طبق قانون و فرامین مقام معظم رهبری عمل کنم. در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز طبق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر عمل خواهیم نمود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به تجربیات میدانی خود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: بنده نسبت به لزوم پشتیبانی از آمرین به معروف واقف هستم و طبق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را انجام خواهیم داد.

وی، با اشاره به پشتیبانی از آمرین به معروف گفت: در سال ۱۳۹۴ مجلس قانون خوب و جامعی را تصویب کرد، اما دو خلأ عدم آشنایی آمرین و مردم با این قوانین وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی در ادامه تشریح برنامه‌های خود، افزود: در گام اول به سراغ گروه‌ها، تشکل‌های جهادی، مردمی و تک تک افرادی که در این حیطه انجام وظیفه می‌کنند، رفته ایم و از اهالی رسانه درخواست می‌کنیم فعالین این عرصه را به ما معرفی کنند.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: غیر از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم سمت رسمی دیگری ندارم. اولویت اول بنده در تمام کارها ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

در پایان نیز از تشکیل کارگروه رسانه‌ای جهت استمرار ارتباط ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اصحاب رسانه مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا GB ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    من مردی 57 ساله هستم و توی یک شهر کوچک زندگی میکنم از آنجای که به دین اسلام باور جدی دارم متاسقانه میبینم راحت با این بچه های بد حجاب حرف میزنم چه دختر یا پسر و خانم ، دلیل این همه ناراحتی اجرای سلیقه ای دین است افراد وابسته و ثروتمند ار مجازات بری هستند ولی مردم عادی از همه جهت در فشار بادم نمیره که در اصغهان یک پسر جوان در تصادف کشته شده و خواهرش میگفت کشتیم که کشتیم دیه میدیم و دیه جنبه ی دینی داره و مردم شاید چیزی نگن ولی نظام اسلامی را قضاوت میکنن همین باعث شده که جامعه ما از دین و دیانت دور شده فی المثل حد قطع دزد البته نه برای دله دزدها یلکه ابر دزدان که که ارقلم تجومی از یبت المال برده اند حتی بک مورد اجرا نشد