یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن حوزه علمیه قزوین -
عکس -سید حسن حسینی

 حوزه / نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موج اقبال به قرآن و توجه به آن از برکات انقلاب است که جهان را متوجه قرآن کرد و این افتخار برای ما بس است و باید همیشه شکرگزار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم شب گذشته در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن حوزه علمیه قزوین که با حضور امام جمعه قزوین، مدیر حوزه علمیه استان و اقشار مختلف جامعه قرآنی استان، در مسجد پیغمبریه برگزار شد، گفت: دشمنان از راه‌های مختلف فرهنگی، جریانی و سبک زندگی مردم سعی در نفوذ در کشور دارند و تلاش می‌کنند با این هجمه‌ها باعث کاهش نور و فروغ قرآن در کشور شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با نفوذ دشمنان رهبر معظم انقلاب فرمودند باید لشکر ۸ میلیونی از جوانان متعهد و انقلابی در کشور تربیت شوند که بخش عمده از این جوانان باید توسط چهره‌های قرآنی تربیت شوند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شأن حافظان قرآن بسیار بالاست و در دفاع در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان باید افسران جنگ نرم کشور باشیم.

وی ادامه داد: هر چهره قرآنی باید تبدیل به مرکز قرآنی در منطقه خود شود و هر کدام از حافظان باید در سال تعدادی از مردم منطقه و محله خود را ترغیب به فراگیری قرآن کنید.

حاج ابوالقاسم با اینکه امروز بیان امروز رسالت ما دفاع از حریت نظام و دفاع از ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: دفاع از ارزش‌هایی که شهدا برای آنها جان دادند و ایستادند باید از این ارزش‌ها دفاع کرد.

وی ادامه داد: امروز دشمن از ضربه زدن به ملت ایران مأیوس شده است، به همین خاطر باید با حفظ راهی که در پیش گرفته‌ایم و پشتیبانی از ولایت‌فقیه، شاهد توفیقات روزافزون برای ایران اسلامی باشیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز دشمن از ضربه زدن به ملت ایران مأیوس شده است، به همین خاطر باید با حفظ راهی که در پیش گرفته‌ایم و پشتیبانی از ولایت‌فقیه، شاهد توفیقات روزافزون برای ایران اسلامی باشیم.

حاج ابوالقاسم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر پیروزی خود از زمان شکل‌گیری نهضت، مبارزات، پیروزی و تا این لحظه، هیچ زمان از دسیسه‌های دشمن در امان نبوده است.

وی اظهار کرد: دشمنان ما بدانند با هیچ ابزار و دسیسه‌ای نمی‌توانند ملت ایران را از پای دربیاورند، زیرا ملت ایران به خودباوری، انسجام، اطاعت از رهبری رسیده و می‌داند که دشمنان ما در طول این سال‌ها هرگز خیرخواه ملت ایران نبوده‌اند.

حاج ابوالقاسم ضمن تبریک فرارسیدن بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) بیان کرد: در زندگی امروز رفتار پیامبر گرامی اسلام (ص)، بهترین نماد زندگی است در این رابطه باید مطالعه بسیاری در عمق زندگی آن حضرت داشته باشیم

در پایان این مراسم از قاریان برجسته استان قزوین تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha