سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
المپیادعلمی حوزه خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: اولین دوره داخلی المپیاد علمی با گرایش ادبیات عرب در مقطع سطح 2 در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم زهرا جمالی زاده در جمع شماری از کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان بیان کرد: این معاونت با هدف بهبود وضعیت آموزشی طلاب و مدارس علمیه، به‌دنبال برپایی مسابقات علمی بوده است که این مهم با همیاری و همگرایی همکاران محترم مدارس محقق شد.

وی اعلام کرد: المپیاد علمی با گرایش ادبیات عرب در یک مرحله مدرسه‌ای در تاریخ ۲۰ بهمن برگزار شد که برگزیدگان آن در تاریخ یک اسفند به مرحله استانی راه پیدا کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان توضیح داد: برگزیدگان مرحله مدرسه‌ای با کسب امتیاز حد نصاب به مرحله استانی راه یافتند و پس از رقابت در مرحله استانی اسامی سه نفر از طلاب برگزیده همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اعلام شد که از آنها تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

خانم جمالی زاده اعلام کرد: خانم‌ها؛ فاطمه سادات حسینی از مدرسه علمیه خواهران سعدیه شهرستان رامیان رتبه اول، فاطمه رجبی از مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان گنبدکاووس رتبه دوم و سمیه غیبی طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) گنبدکاووس رتبه سوم برگزیدگان این المپیاد علمی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس در زمینه ارتقای طلاب نقش به سزایی دارند؛ در همین راستا، از مدیران محترم و معاونان پرتلاش آموزش مدارس علمیه سعدیه رامیان و الزهرا (س) گنبد سپاسگزارم.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان در پایان اظهار کرد: به منظور ایجاد و افزایش انگیزه مطالعه، رقابت سازنده، کشف استعدادهای برتر و هدایت در مسیر رشد و شکوفایی و شناسایی مدارس دارای طلاب ممتاز، هر ساله این برنامه در دستور کار معاونت آموزش استان گلستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha