جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1011034
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
پدر شهید قاسم حاتمی

حوز/ پدر شهید دانش آموز و «شهید کتاب خوان» استان یزد، «شهید قاسم حاتمی» همزمان با مبعث رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم آسمانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، صبح امروز خبر درگذشت پدر شهید دانش‌آموز استان یزد، که به شهید کتاب خوان شهرت دارد؛ آسمانی شد و عصر امروز بر دوش مردم قدر شناس و دانش آموزان اشکذری تشییع شد و در حسینیه عصر عاشورای مجومرد به خاک سپرده شد.

روح‌الله ردایی، سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر با صدور پیامی درگذشت «حاج رجبعلی حاتمی» پدر بزرگوار شهید معظم «قاسم حاتمی» را به خانواده شهید، مردم شهیدپرور شهرستان اشکذر به ویژه مردم شریف مجومرد تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آنها نیست و این پدر بزرگوار با همه وجود و به معنای حقیقی کلمه، پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بود.

*پیام تسلیت فرمانده سپاه اشکذر

سرهنگ پاسدار حسین هاتفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در پیام جداگانه‌ای با اهدای صلوات و درود به روح مطهر شهید قاسم حاتمی، و تسلیت درگذشت پدر شهید به خانواده وی و مردم اشکذر و مجومرد نوشت: مرحوم «حاج رجبعلی حاتمی» پدر شهید سرافراز «قاسم حاتمی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

وی تصریح کرده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر، افزوده است: بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و نقش پدران ارجمند این اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هادی رضوی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    دوست ادمین لطفا اطلاعات غلط به مخاطب ندین ایشون اهل و ساکن شهر مجومرد بودند و ربطی به اشکذر نداشتند!