دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مولانا مسرور عباس

حوزه/ حجت‌الاسلام مسرور انصاری گفت: بازداشت میرواعظ مولوی عمر فاروق دخالت در دین است، مسلمانان کشمیر اکنون از انجام وظایف دینی خود منع می‌شوند و حقوق دینی مسلمانان کشمیر با زور و اجبار سلب می‌شود که نقض آشکار حقوق بشر است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام مسرور عباس انصاری رئیس اتحاد مسلمین جامو کشمیر هند حبس اجباری و استمرار آن در کشمیر را به شدت محکوم کرد گفت: بازداشت میرواعظ مولوی عمر فاروق دخالت در دین است، مسلمانان کشمیر اکنون از انجام وظایف دینی خود منع می‌شوند و حقوق دینی مسلمانان کشمیر با زور و اجبار سلب می‌شود که نقض آشکار حقوق بشر است.

وی از شورای امنیت و نهادهای منطقه‌ای و بین المللی حقوق بشر خواست تا به سهم خود برای توقف فوری جنایات و نقض حقوق بشر در کشمیر عمل کنند.

وی با اشاره به معراج پیامبر اکرم افزود: معراج پیامبر اسلام، نمونه نادری از معجزه آن بزگوار است که خداوند تبارک و تعالی عزیزش را در آسمان فراخواند که شاهد قدرت کامل او باشد. اسرار بقای بشریت در آموزه‌های معراج نهفته است و این واقعه یک واقعه بزرگ در تاریخ بشریت است که تا روز قیامت به عطر و بوی کائنات ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha