پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
برگزاری دوره‌های مهارتی قرآنی ویژه طلاب کرمانشاه

حوزه/ دوره‌های مهارتی قرآنی ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه کرمانشاه، با استفاده از اساتید مجرّب موسسه میراث ماندگار اداره اوقاف و امور خیریه استان، به ‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، دوره‌های مهارتی قرآنی ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه استان کرمانشاه، به ‌صورت آنلاین و حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به همت مرکز مهارت‌های آموزشی و کاربردی حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می‌شود.

مرکز آموزش‌های مهارت‌های کاربردی استان کرمانشاه، با توجه به نیازهای مبلغین، مبلغات و طلاب دانش‌پژوه، برنامه‌ها و آموزش‌های کاربردی از جمله دوره‌های مهارتی قرآنی ، ویژه طلاب خواهر و برادر را برگزار می‌کند.

دوره‌های مهارتی قرآنی ویژه برادران و خواهران طلبه با استفاده از اساتید مجرب موسسه میراث ماندگار اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در رشته‌های زیر برگزار می شود:

روخوانی قرآن کریم

روانخوانی قرآن کریم

تجوید مقدماتی

تجوید پیشرفته

صوت و لحن

حفظ قرآن (ترتیبی/ موضوعی)

آشنایی با مفاهیم قرآن

آشنایی با تفسیر قرآن

علاقمندان برای ثبت ‌نام تا روز جمعه ۱۳ اسفندماه فرصت دارند از طریق پیام‌رسان ایتا، مشخصات و رشته مورد نظر خود را ارسال فرمایید.

خواهران ۰۹۹۰۴۵۶۵۴۳۰

برادران ۰۹۳۶۴۲۹۲۵۷۸

در برخی رشته‌ها ممکن است کلاس‌ها به صورت مجازی و آنلاین هم تشکیل شود، از این رو، اگر امکان حضور در کلاس را ندارید در پیام ثبت نام قید نمایید، تا در صورت به حد نصاب رسیدن و فراهم شدن مقدمات برگزار گردد.

برگزاری دوره‌های مهارتی قرآنی ویژه طلاب کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha