دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1011435
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
حجت الاسلام محمدصادق کفیل

حوزه/ چند دعا در صحیفه است که مرتبط با ماه مبارک رمضان می باشد از جمله مباحثی چون دعای ورود و ختم ماه مبارک رمضان، راهکارهای ارائه صحیفه و مکارم الاخلاق است که با حضور اساتیدی چون حجج اسلام والمسلمین غلامعلی، اعوانی و وحیدی مورد بحث قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری همایش آموزشی «صحیفه سجادیه» در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام پردیسان قم گفت: این مرکز در چند حوزه فعالیت می کند که از جمله آن بخش آموزش است؛ در این بخش نیز مواردی همچون دوره تخصصی کوتاه مدت، دوره تربیتی و نشست های صحیفه ارائه می شود.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه(ع) افزود: دیگر فعالیت های این مرکز، پژوهشی است که در این بخش نیز ۱۱ اثر به همراه شرح ادعیه صحیفه به صورت روان و قابل استفاده برای عموم مردم منتشر شده است.

وی بیان داشت: بخش دیگری که این مرکز در آن حوزه در حال فعالیت است، مسائل فرهنگی می باشد. این حوزه به دنبال ارتباط با وزارت خانه، سازمانها به منظور بسترسازی برای احیاء صحیفه است. در همین رابطه یکی از برنامه ها « همایش آموزشی «صحیفه سجادیه» با عنوان «رمضان اینگونه عاشقی کنیم» از سوی مرکز تخصصی صحیفه با همکاری مرکز نشر معارف صحیفه سجادیه در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام پردیسان قم درحال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین کفیل با بیان این که صحیفه سجادیه بالاترین متنی است که در ماه رمضان می توان از آن بهره برد، افزود: مبلغین در این دوره آموزشی، راهکارهای ارائه صحیح صحیفه سجادیه در ماه مبارک  رمضان را می آموزند تا به جامعه منتقل کنند.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه(ع) افزود: چند دعا در صحیفه است که مرتبط با ماه رمضان قرار است از جمله مباحثی چون دعای ورود و ختم به ماه رمضان، راهکارهای ارائه صحیفه و مکارم الاخلاق است که با حضور اساتیدی چون حجج الاسلام والمسلمین غلامعلی، اعوانی و وحیدی مورد بحث قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha