سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شعیب صالحی

حوزه/ امام جمعه بندرخمیر گفت: استقرار تعزیرات حکومتی در بندرخمیر مطالبه جدّی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الااسلام شعیب صالحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرخمیر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از آثار و برکات ارزشمند آراییدن لباس تقوا بر جان و تن آدمی، برطرف شدن حجاب‌ها از قلب و فکر آدمی است.

وی، با ذکر این نکته که رابطه ایمان و تقوا با روشن بینی و بصیرت در بیان قرآن یک امر قطعی است، افزود: خداوند به اهل ایمان می فرماید: ای کسانی که ایمان می اوردید، تقوا پیشه کنید تا خداوند به سبب تقوا به شما شناخت حق از باطل را اعطا کند.

امام جمعه بندر خمیر، با اشاره به این نکته که در حال حاضر، روشنگری یک جهاد محسوب می‌شود، گفت: افرادی که خود را پیروی مکتب امام(ره) می‌دانند، چرا با وجود جهاد تبیین تماشگر هستند؛ باید نگاه کنیم که در فضای مجازی و حقیقی تا چه میزان پاسخگوی شبهات علیه نظام و ولایت بوده‌ایم.

صالحی ادامه داد: حضرت آقا (مدظله‌العالی) عمده مشکلات و نزاع بین روسیه و اوکراین را حضور بحران ساز آمریکا، در اوکراین می‌دانند. پرچم دار این بحران آمریکاست و اوکراین خود قربانی سیاست های استعماری آمریکاست.

امام جمعه خمیر ابراز کرد: ناتو در شرق اروپا با دخالت در امور داخلی اوکراین ریشه این جنگ را برافروخت.

وی اضافه کرد : آمریکا و کشورهای غربی یک بار دیگر نشان دادند که در روزهای سخت هیچ حمایتی از کشورهای هم پیمان خود نمی کنند.

صالحی، استقرار اداره تعزیرات در شهرستان بندرخمیر را مطالبه جدی مردم دانست و خاطرنشان کرد این مهم تا کنون مورد غفلت و بی توجهی مسئولان استانی قرار گرفته است.

امام جمعه بندرخمیر افزود: سال گذشته در همین تریبون مشکلات مردم از جمله کاسب ها، لنج داران و بازاری ها را فریاد زدیم ولی ظاهرا مشکلات مردم برای مسئولان اهمیت ندارد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha