دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید ناصر محمدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی، یکی از وظایف حوزه های علمیه را تربیت مبلغان زباندان برای ورود به عرصه جهاد تبیین در فضای بین الملل دانست و گفت: فهم بالای انسان های این عصر و سرخوردگی از ادیان تحریف شده باعث شده تا وقتی با اسلام ناب مواجه می شوند به راحتی آن را بپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با یادآوری سخنان تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز مبعث که فرمودند «امروز وظیفه داریم همان کارهایی را که رسول الله(ص) در قبال آن جاهلیت انجام داد، ما در قبال جاهلیت مدرن انجام دهیم»، اظهار داشت: نقش امامان معصوم علیهم السلام پس از پیامبر(ص) «پاسداری از مکتب اسلام» و «تکمیل این مکتب» بود.
وی با یادآوری فرمان جهاد تبیین از سوی امام خامنه ای، اظهار کرد: تبیین یعنی گفتن و آشکار کردن حقایق؛ متأسفانه در طول تاریخ کسانی وجود داشته اند که به خاطر منافع شخصی و گروهی، حقایق را کتمان یا تحریف و یا وارونه می کنند.
استاد حوزه علمیه یزد ابراز کرد: طی ۱۴۰۰ سال گذشته هیچ وقت بشریت به اندازه امروز محتاج پیام های بعثت پیامبر اسلام(ص) نبوده است.
وی از خصوصیات انسان های عصر حاضر را اهل مطالعه و دارای آگاهی دانست و ادامه داد: انسان های امروز خیلی از راه ها را آزمایش و تجربه کرده اند و در واقع عصر ما عصر شکوفایی اسلام و عصر خیزش دوباره بعثت به شمار می رود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به آرمان امام خمینی(ره) برای صدور اسلام ناب به سراسر جهان، اظهار کرد: اگر اسلام حقیقی را به دنیا معرفی کنیم، فضای پذیرش و قبول آن در بین انسان ها وجود دارد.
استاد حوزه، یکی از توطئه های جهان استکبار را در برابر موج اسلام خواهی مردم جهان، ساخت اسلام بدلی از جمله اسلام داعشی، وهابی و... برای نفرت از اسلام ناب و یا اسلام هراسی برشمرد و افزود: اسلام بدلی با حمایت آمریکا در دنیا منتشر می شود و تلاش می کنند که چهره اسلام را خشن جلوه دهند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی، یکی از وظایف حوزه های علمیه را تربیت مبلغان زباندان برای ورود به عرصه جهاد تبیین در فضای بین الملل دانست و گفت: فهم بالای انسان های این عصر و سرخوردگی از ادیان تحریف شده باعث شده تا وقتی با اسلام ناب مواجه می شوند به راحتی آن را بپذیرند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha