سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سید صفوی

حوزه/ حجت الاسلام صفوی گفت: معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که انقلاب اسلامی زمنیه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سید محمدحسین صفوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان در نشست هم اندیشی “منجی در آینه ادیان و مذاهب” که در دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: باور به مهدویت از اصول اعتقادی اسلام است.

وی افزود: از آغاز تبیین و ترویج دین اسلام، منجی و معنویت، یک مسئله و یک اصل دینی شمرده می‌شد و مهدویت یک اصل مورد انکار برخی از دشمنان اسلام و جاهلان بود.

حجت الاسلام صفوی تصریح کرد: با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت یک عنصر موثر و مودّت مومنان در جامعه اسلامی است، ‌افزود: باور به مهدویت یک عنصر مؤثر و مودت مومنان در جامعه اسلامی است و معنویت را برای همه جهانیان زنده نگه داشته است.‌

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان تصریح کرد: تعلق و باور دینی روشنی و گرما بخش زندگی است که تداوم حیات و زندگی را به ارمغان آورده است.‌

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با همه اصل و ارکانش با توجه به مهدویت و اصول آن شکل گرفت، این انقلاب زمینه ساز طلوع خورشید و مهدویت است.

حجت الاسلام صفوی افزود: معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که انقلاب اسلامی زمنیه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان ادامه داد: همگان می‌دانند که منجی عالم بشریت روزی ظهور و حضرت مسیح(ع) با ایشان بیعت خواهند کرد.‌

وی خاطرنشان ساخت: حضرت مهدی (عج) با آمدنش شرک را خواهد زدود و عوامل گمراهی را از بین خواهد برد و جهان را به صلح دعوت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha