شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سپاه

حوزه / یکی از ائمه جمعه همدان با اشاره به اینکه از روز اول تاسیس سپاه پاسداران، این نهاد انقلابی مورد آماج حملات دشمن قرار گرفته است، گفت: اینکه امروز دشمن سپاه را می‌کوبد و به آن حمله می‌کند این تاکیدی بر موفقیت سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام مهدی عالمی فیض، امام جمعه مهاجران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی سپاه و بسیج در دفاع مقدس، زمینه ساز پیروزی کشور بود، به صحبتی از شهید همت در رابطه با شناخت دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: از روز اول تاسیس سپاه پاسداران، این نهاد انقلابی مورد آماج حملات دشمن قرار گرفته است و به شدت علیه آن هجمه ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه سپاه نه تنها در عرصه نظامی که در همه زمینه‌ها موفق عمل کرده است، گفت: در عرصه علم و تکنولوژی، موشکی، سازندگی، تربیت نیروی انسانی و به طور کلی در هر زمینه‌ای که انقلاب به آن نیاز دارد سپاه عملکرد موفقی داشته است.

حجت الاسلام عالمی افزود: اینکه امروز دشمن سپاه را می‌کوبد و به آن حمله می‌کند این تاکیدی بر موفقیت سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد تبین، خاطر نشان کرد: سپاه، روحانیون، نیروهای حزب اللهی و همه دغدغه‌مندان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنند.

امام جمعه مهاجران با تاکید بر اینکه در طول ۴۳ سال گذشته نه تنها به عقب برنگشتیم بلکه پیشرفت‌های بسیار خوبی هم داشته‌ایم، مطرح کرد: جمهوری اسلامی در بسیار از عرصه ها در منطقه و در سراسر عالم دارای رتبه های بالایی است و این نشان از همت جوانان این آب و خاک دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز با حملات دشمن علیه انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی مواجهیم، گفت: بیشترین حملات دشمن نسبت به روحانیت و نیروهای مسلح و سپاه است، چرا که این اقشار با تمام وجود در طول ۴۳ سال گذشته پای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام عالمی تصریح کرد: زمانی که توپخانه دشمن سپاه را می زند، اینجاست که باید از این نهاد انقلابی و مردمی حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین دارای دو شاخه اصلی است، خاطر نشان کرد: معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شناسایی جبهه و نقشه دشمن به جوانانی دو شاخه و هدف اصلی در راستای جهاد تبیین است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha