یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پذیرش طلبه سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان در پژوهشکده زن و خانواده

حوزه/ پژوهشکده زن و خانواده در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین خواهران شایسته و واجد شرایط، طلبه سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان پذیرش می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با شروع پذیرش طلاب در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از ۱۵ فروردین ‌ماه ۱۴۰۱، پذیرش طلبه خواهر در پژوهشکده زن و خانواده برای سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ نیز انجام خواهد شد.

ثبت‌نام متقاضیان رشته مطالعات اسلامی زنان از ۱۵ فروردین ماه شروع و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

غلامرضا پریمی، مسئول اداره خدمات آموزشی پژوهشکده، ضمن تشریح این مطلب، اظهار داشت: شیوه تحصیل در مقطع سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان به صورت حضوری و تمام وقت خواهد بود و سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی که متعاقبا زمان دقیق آن اعلام می گردد انجام خواهد شد.

وی سپس مزایای تحصیل در پژوهشکده را برشمرد و افزود: وجود کتابخانه تخصصی، بانک اطلاعات جامع حوزه زن و خانواده، امکان بهره مندی از اساتید خبره و متخصص حوزه زن و خانواده، آموزش پژوهش محور و شرکت رایگان در دوره های آزاد پژوهشکده برخی از مزیت ها و فعالیت‌های این پژوهشکده در طول تحصیل خواهد بود.

مسئول اداره خدمات آموزشی پژوهشکده زن و خانواده، «برگزاری نشست ها و کرسی های هم اندیشی»، «مشاوره های علمی ـ تحصیلی و تربیتی»، «برپایی کلاس‌های فوق برنامه روش تحقیق، کارگاه مقاله نویسی و...» را از دیگر مزیت های پژوهشکده زن و خانواده برای طلاب دانست و ادامه داد: همچنین طلاب خواهر دارای فرزند خردسال می توانند از مهدکودک مجموعه برای نگهداری کودکان خود استفاده کنند.

وی همچنین یادآور شد: طلاب در این دوره، علاوه بر ارتقاء سطح علمی فقه، اصول فقه، عقاید و تفسیر به میزان «۳۰ واحد عمومی»، با مجموعه ای از مباحث مرتبط با حوزه مطالعات زنان به میزان «۶۴ واحد تخصصی» از منظر اسلام آشنا و توانایی پاسخگویی به نیازهای مربوط و تحقیق در حد تحلیل و بررسی تطبیقی با مکاتب غرب را پیدا می کنند و در انتهای دوره بعد از گذراندن «۸ واحد آموزشی مهارت های پژوهشگری» موفق به دریافت دانشنامه این رشته می شوند.

 پریمی با بیان این که پیش ثبت نام داوطلبان تحصیل این رشته در پژوهشکده به صورت حضوری و با مراجعه به اداره خدمات آموزشی و یا به صورت غیرحضوری با تکمیل فرم از طریق نشانی اینترنتی http://register.wrc.ir/view.php?id=۴۶۲۶۱ انجام خواهد شد، ادامه داد: همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۲۵۳۲۱۴۴۶۱۶ و ۰۲۵۳۲۱۴۴۶۶۵ تماس بگیرند و یا با شماره مجازی آموزش ۰۹۰۱۱۰۶۷۴۷۷ در پیام رسان ایتا با آی دی @amozeshwrc در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha