دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: امروز کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی در راستای خدمت رسانی به مردم بسیار ضروری است و پاسداری از ارزش های اسلامی و حفظ آرمان های انقلاب تنها در سایه امنیت ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی؛ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش ها و برنامه های نیروی انتظامی در برقراری امنیت تقدیر نموده و گفتند: امام صادق علیه السلام با اشاره به اهمیت امنیت و آرامش در میان جامعه فرمودند:« ثَلَاثَةُ أَشْیَاءَ یَحْتَاجُ النَّاسُ طُرّاً إِلَیْهَا الْأَمْنُ وَ الْعَدْلُ وَ الْخِصْبُ»؛ یعنی در هر جامعه ای مردم به سه چیز نیاز دارند: امنیت و عدالت و فراوانی نعمت.

معظم له در ادامه تصریح کردند: امنیت شغلی، اقتصادی، ارزی، حیثیتی بسیارمهم است و باید توجه داشت که امنیت مقدمه دستیابی به عدالت در جامعه می باشد و این یکی از نکات برجسته نیروی انتظامی است.

این مرجع تقلید در ادامه گفتند:امروز کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی در راستای خدمت رسانی به مردم بسیار ضروری است و پاسداری از ارزش های اسلامی و حفظ آرمان های انقلاب تنها در سایه امنیت ممکن است و نیروی انتظامی باید در کنار ارتقای سطح معنوی پرسنل خدوم و زحمتکش خود امنیت را در اقصی نقاط میهن اسلامی برقرار کند.
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی بر علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران بیان داشتند: امروز باید با بصیرت و آگاهی نسبت به اوضاع زمان در مقابل نفوذ و فتنه انگیزی استکبار جهانی ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha