دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با آیت الله بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: سهم مرحوم آیت الله مصباح یزدی در تحول معنوی نیروی انتظامی در دوران حیات آن بزرگ مرد شرکت بیش از ۷۰۰۰ هزار دانشجو و طلبه در آموزش دوره های طرح ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در دیدار با آیت الله رجبی امروز در دیدار رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) که در این موسسه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به نقل خاطره ای از آیت الله مصباح یزدی پرداخت و ادامه داد: رهبری بصورت مدام به رصد حوادث داخلی و تهدیداتی که کشور و انقلاب را از داخل و خارج مرزها تهدید می کند اشراف دارند؛ در این شرایط برای اولین بار ساختار جامع انتظامی به تصویب ایشان رسید و این نقطه عطفی در تاریخ مجموعه عظیم پیچیده انتظامی محسوب می شود.

وی بیان کرد: این طرح موجب ارتقای کمی و کیفی نیروی انتظامی و در عرض، ارتقای دانشگاه نیروی انتظامی به دانشگاه جامع و تربیت پلیس تراز انقلاب و ایجاد پژوهشگاه های متعدد در کنار این دانشکده ها می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، بیان کرد: با شخصیت های علمی گفت‌وگوهایی شد که دانشکده علوم سیاسی هم طراحی شود، رهبر معظم انقلاب، دانشکده سیاسی را در کنار دیگر دانشکده ها تصریح فرمودند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی خوب میان مجموعه فرماندهی و موسسه علمی و پژوهشی کارهای زیربنایی در بعد معنویت در نیروی انتظامی در حال توسعه و پی ریزی است که آثار و برکاتش را مشاهده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخورد کارکنان در کنار اقتدار و برخورد عادلانه به عنوان یک دغدغه تبدیل شده است؛ بعد از ۱۸ سال نیروی انتظامی در مسابقات به نائب قهرمان رسیده است.
حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ادامه داد: سهم مرحوم آیت الله مصباح یزدی در تحول معنوی نیروی انتظامی در دوران حیات آن بزرگ مرد، شرکت بیش از ۷۰۰۰ هزار دانشجو و طلبه در آموزش دوره های طرح ولایت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha