یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1013770
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
برنامه

حوزه/ بازیگر سریال آتش در گلستان در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما درباره چالش‌های بازی در این مجموعه صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهری سادات آل‌آقا در برنامه «سلام تهران» با بیان اینکه از طریق یکی از همکاران خود به پرویز شیخ‌دادی برای بازی در سریال آتش در گلستان، معرفی شده است، گفت: پیش از آن آقای شیخ‌دادی هیچگونه شناخت از من نداشتند. اعتماد کردند و خوشبختانه جواب مثبت هم از این اعتماد گرفتند. بیشتر گویش در این فیلم کردی بود که من اصلا کردی بلد نیستم و فقط لهجه دارم.

وی درباره نحوه گرایش خود به سمت هنر و بازیگری بیان کرد: یک دوستی به من گفت که مرکز هنرهای نمایشی ارشاد آزمون می‌گیرد، در آزمون پذیرفته شدم و بعد از آن دوره‌های تئاتر را گذراندم. از سال ۶۷ با افتخار در تئاتر مشغول فعالیت هستم. به نظرم مادر بازی‌ها تئاتر است. خانم مرجان قمری بازیگر نقش مرضیه دباغ هم از بازیگران بسیار خوب تئاتری است. من در این کار با خانم سیروس آشنا شدم که او۶ سال از من کوچکتر است اما نقش نوه مرا در سریال بازی کرد. البته این نقش با بازی خوب این بازیگر برای مخاطب باورپذیر بود.

بازیگر سریال شهرزاد با بیان اینکه دوست دارد همیشه نقش متفاوت بازی کند، ادامه داد: نقش گل‌باش خاتون از کارهایی بود که به جانم نشست. من در بازیگری هیچ وقت مغرور نمی‌شوم و پایانی برای پیشرفت‌هایم وجود ندارد.

وی با اشاره به هوش بسیار پرویز شیخ‌دادی در مقام کارگردان، ابراز داشت: بسیار باهوش هستند و هیچ وقت در انتخابشان اشتباه نمی‌کنند. همیشه تاکید می‌کند که به بازی فکر کنیم. از ایشان اخلاق و کار یاد گرفتم.

این بازیگر درباره شرایط روستایی که محل تصویربرداری سریال بوده است، گفت: امکانات آب و برق و تلفن خیلی ضعیف بود اما چون ما عشق به کار داشتیم این کمبودها را تحمل کردیم. به دلیل انفجارها، دهان ما پر از خاک و سیمان شد، حتی دالان‌ها هم در اصل طویله بودند.

آل‌آقا قرار است در سریال نوروزی زیزخاکی نقش یک فرد ناشنوا را ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha