چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست

حوزه/مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان از ۲۶ اسفند تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ میزبان گروه ۷۰ نفری از نخبگان پزشکی کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مسعود نوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی گروه جهادی پزشکی خدمت به مناطق محروم از حضور تیم جهادی پزشکی شهدای گمنام با همکاری قرارگاه امام حسین(ع) خبر داد و گفت: گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه تهران به منظور خدمت به مردم در مناطق محروم استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان از ۲۶ اسفند تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ میزبان گروه ۷۰ نفری از نخبگان پزشکی کشور است.

وی عنوان کرد: این گروه جهادی پزشکی در حوزه‌های دندانپزشکی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، گوارش و کبد و گوش، حلق و بینی به مردم مناطق محروم بویراحمد، دنا و مارگون خدمات می‌دهند.

نوری عنوان کرد: گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام دانشگاه تهران روزهای ۲۷ تا ۲۹ اسفند به مردم حاشیه شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد ارائه خدمت می‌کنند و اول تا سوم فروردین در دنا و ۴ و ۵ فروردین در مارگون حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت این گروه جهادی پزشکی برای شهرستان‌های گرمسیری استان هم خبر داد و گفت: در ماه‌های آینده میزبان این گروه جهادی در گچساران و کهگیلویه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فرمانداران سه شهرستان موظف هستند تا پایان حضور این گروه جهادی نظارت‌های لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری برنامه‌های متعدد فرهنگی را در دستور کار قرار داده که در سال آینده اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha