چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تجمع اعتراض آمیز روحانیت کنگاور علیه جنایات آل سعود

حوزه/ حوزویان، فضلای انقلابی و روسای برخی از ادارات کنگاور، در تجمعی اعتراضی، اقدامات وحشیانه آل سعود و عوامل استکبار در افغانستان و پاکستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حوزویان روسای برخی از ادارات کنگاور، امروز در تجمعی اعتراضی، جنایات آل سعود و مزدوران استکبار در به خاک خون کشیدن مردم در کشورهای پاکستان و افغانستان را محکوم کردند.

امام جمعه موقت کنگاور در این تجمع اعتراضی با بیان اینکه دولت مرتجع آل سعود بزرگترین ناقض حقوق بشر در منطقه است، گفت: رژیم سفاک آل سعود، در جنایاتی هولناک ۸۱ نفر از بیگناهان که ۴1 نفر از جوانان و نوجوانان شیعه و همچنین از اسرای یمنی بودند را گردن زد و به شهادت رساند.

حجت الاسلام حسینی مجد در پایان با اشاره به اینکه خاندان جنایتکار آل سعود، با دسیسه انگلیس خبیث سلطه خود را بر سرزمین مقدس حجاز گسترش داد، گفت: خائنین به حرمین شریفین به اسم مسلمان بودن، در عمل منبع مالی قتل و عام مسلمانان آمریکا و صهیونیستها در کشورهای مسلمان هستند.

در این تجمع که در محل مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی، جنایت آل سعود را در کشتار شیعیان شهر قطیف عربستان و همچنین کشتار شیعیان در افغانستان و پاکستان محکوم کردند.

تجمع اعتراض آمیز حوزویان کنگاور علیه جنایات آل سعود+ تصاویر

تجمع اعتراض آمیز حوزویان کنگاور علیه جنایات آل سعود+ تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 1
    نتیجه نفوذ روسیه کمونیست در عربستان، تفرقه بین کشورهای اسلامی
    • نسبت IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      نفوذ روسیه؟! حالت چیش هست؟! عربستان رو به آمریکا نسبت بدی آری، اما روسیه ارتباط دست چندمه.