پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
نقده

سعیدی گفت: متاسفانه فرهنگ غربی، ازدواج های سفید و زندگی با حیوانات به جای انسان در جامعه رواج یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، شیرین سعیدی، امروز در نشست سفیران رضوان و مبلغات طرح امین که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: بانوان مبلغه با حضور مستمری که در مدارس و پایگاه های بسیج بانوان دارند یک بازوی محکم تبلیغ دین محسوب می شوند.

وی با بیان این که تبلیغ چهره به چهره، تهیه برشور ها، فعالیت در فضای مجازی و ساخت کلیپ از روش های مناسب معرفی حوزه علمیه است، گفت: دشمن به تهاجم گسترده از طریق فضای مجازی روی آورده است و لذا لازم است احکام الهی به صورت صحیح تبلیغ شود تا مردم دچار گمراهی نشوند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده با بیان این که مبلغین و مبلغات دینی باید با تسلط کافی به احکام، اخلاق و معارف اسلامی و الهی، جامعه را به سمت تعالی دعوت کنند، تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ غربی، ازدواج های سفید و زندگی با حیوانات به جای انسان در جامعه رواج یافته است.

وی افزود: تلاش مبلغین باید بر اساس شناخت دادن به مخاطبان و تبیین دین و ترویج آن صورت بگیرید تا فطرت الهی در وجود همه انسان ها زنده شود.

سعیدی در پایان عنوان کرد: کار مبلغ دینی در واقع ادامه دادن راه انبیاء است و باید در این راه با نیت خالص و توکل قدم برداشت.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha