یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ امام جمعه رشت گفت: اگر انتظار فرج از افضل اعمال شمرده شده است به این دلیل است که جامعه انسانی به امید روز ظهور جهاد کند و با ظلم و کفر ستیز کرده و بشر را در مسیر سعادت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت، با تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: در این سال دو عید نیمه شعبان را پشت سر گذاشتیم و این موضوع مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه امروز جهان در مسیر ظلم و کفر و شرک قرار گرفته است، گفت: حضرت ولیعصر(عج) با ظهور خود قسط و عدل را در جهان برقرار می‌کند و اگر انتظار فرج از افضل اعمال شمرده شده است به این دلیل است که جامعه انسانی به امید روز ظهور جهاد کند و با ظلم و کفر ستیز کرده و بشر را در مسیر سعادت قرار دهد.

امام جمعه رشت ادامه داد: با وجود حاکمان ظالمی که در بشریت وجود دارد، بشر به آینده این جهان امید ندارد، اما شیعیان به ظهور مهدی آخرالزمان‌(عج) معتقدند، که حضرت(عج) همه ظلم و جور در عالم را از بین می‌برد و صلح و عدالت را به بشریت هدیه می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه سالی که گذشت مملو از فراز و فرودها بود، به اخراج مرحله به مرحله آمریکا از منطقه اشاره کرد و گفت: در این مدت با وجود آنکه مردم یمن زیر بمباران هستند، اما با قدرت در برابر کشورهای عربی زیر سلطه آمریکا، ایستاده‌اند و کشورهایی مانند امارات نیز متوجه شدند که خواب آرام زیر سایه بمباران‌ها چه معنایی دارد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به ملاقات اخیر اردوغان با صهیونیست‌ها که نشان از دروغگویی او نسبت به سخنانش در گذشته مبنی بر اینکه در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی ایستاده، می‌باشد، افزود: اردوغان در دیدار اخیرش با رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم جعلی را برادری دانست که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، البته مردم مسلمان و آزادی خواه آن دیار به وقت مناسب سیلی خود را به اردوغان خواهند زد.

گفتنی نمازگزاران بعد از اقامه نمازجمعه رشت با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم آل سعود مبنی بر اعدام شیعیان با مشت‌های گره کرده و خشم نهفته در فریادها، شعار «آل سعود ملعون» را سردادند و این جنایت را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha