یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
عغ

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر نظارت و برخورد جدی با محتکران و جلوگیری از افزایش قیمت ها در تعطیلات نوروز، اظهار کرد: کسی که نماز و روزه می گیرد و ادعای مسلمانی می کند، چرا باید با احتکار اجناس، مردم را در مضیقه قرار دهد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای نماز جمعه این شهر ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و تبریک فرار رسیدن سال جدید، با تاکید بر پاکیزه نگه داشتن فضای معابر و پارک ها در ایام نوروز، گفت: نیروهای جهادی در کنار پرسنل عزیز و تلاشگر شهرداری ها در پاکیزه نگه داشتن کوچه و محله ها بیش از پیش تلاش کنند.

وی با تاکید بر دوری از اسراف، بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و ادامه داد: عموم مردم خصوصا جوانان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جلو بسیاری از حوادث ناگوار را بگیرند.

امام جمعه آران وبیدگل همچنین از زحمات شبانه روزی پرسنل انتظامی در تامین امنیت و آسایش مردم قدردانی کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر نظارت و برخورد جدی با محتکران و جلوگیری از افزایش قیمت ها در تعطیلات نوروز، اظهار کرد: کسی که نماز و روزه می گیرد و ادعای مسلمانی می کند، چرا باید با احتکار اجناس، مردم را در مضیقه قرار دهد؟

وی در ادامه با محکومیت جنایات آل سعود، گفت: از افغانستان، عراق، اوکراین و...درس عبرت بگیرید.

سلیمانی در پایان گفت: غربی ها که دم از آزادی می زند، چرا در برابر جنایت آل‌سعود سکوت کرده‌اند؟.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha