شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام مرادی، حجت‌الاسلام علی خورشیدی به‌ عنوان امام جمعه جدید بیجار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی، امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بیجار که در سالن نور این شهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، در توصیه‌ای اخلاقی به بازگویی فرموده قرآن در آیه ۸۳ سوره قصص اشاره کرد و اظهار داشت: " تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ؛ سرای آخرت را تنها برای کسانی قرار می‌دهیم که اراده برتری‌جویی و فساد در زمین را ندارند؛ و عاقبت نیک برای پرهیزگاران است.

وی، برترجویی و فساد را پاشنه آشیل انسان‌ها دانست و گفت: یک وقت به فکر برتری جویی نباشیم، فساد، همواره فساد مالی نیست بلکه گاهی اوقات در حسادت و برتری‌جویی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت کمک به مردم تصریح کرد: در دولت سیزدهم فرصت کار و خدمت‌رسانی فراهم‌ بوده و همه باید پاسخ‌گو باشیم چراکه دیگر زمان طرح مشکل نیست.

وی با قدردانی از زحمات امام جمعه سابق بیجار، افزود: حجت‌الاسلام مرادی یک شخصیت علمی‌، متدین، با تقوا، متدین، مودّب و زحمتکش بود و امیدواریم در کسوت جدید نیز موفق باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: امام جمعه جدید بیجار نیز شخصیت شایسته‌ای است و از امروز در کسوت امام جمعه بیجار فعالیت و خدمتگزار مردم هستند.

وی از امام جمعه جدید بیجار خواست که "حفظ وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی، آرامش‌بخشی و امیدبخشی در جامعه" را در دستور کار خود قرار بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به امام جمعه بیجار تاکید کرد: "همفکری با علما و نخبگان، توجه ویژه به نظرات دلسوزان و تقویت جبهه فرهنگی در شهرستان، توجه و ارتباط با قشر جوان و تازه‌نفس، برقراری و ارتباط سازنده با آحاد جامعه و در دسترس بودن، تعامل شایسته با مسئولان اجرایی و نماینده مردم در بیجار" در اولویت کاری قرار بدهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه امروز باید همه مسئولان در دسترس باشند و خود را پاسخگوی مردم بدانند، یادآور شد: امیدواریم سال ۱۴۰۱، سال گشایش، شکوفایی‌ها و برطرف کردن حل مشکلات مردم باشد.

در پایان این مراسم از سال‌ها زحمات حجت‌الاسلام مرادی قدردانی و حجت‌الاسلام علی خورشیدی به‌ عنوان امام جمعه جدید بیجار معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha