جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1015710
۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
رحیمیان

حوزه/اینجانب به عنوان خدمتگزار خادمان این مکان مقدس وظیفه خود می دانیم مراتب سپاس و احترام خود را به محضر یکایک زائران و هزاران خادم افتخاری و کلیه عزیزانی که در برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن عظیم تلاش و همکاری کردند، تقدیم داریم و خاضعانه بابت هرگونه کاستی طلب عفو نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی از زائران نیمه شعبان و خادمان مسجد جمکران به خاطر حضور پر شکوه و برگزاری جشن های نیمه شعبان تشکر و قدردانی کرده است که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السَّلامُ عَلَی رَبِیعِ الأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الاَْیَّام
سلام و درود و رحمت الهی بر مهدی باورانی که در آخرین جشن نیمه شعبان قرن چهاردهم هجری شمسی بار دیگر به امید تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت دست تضرع به درگاه خداوند بلند کردند و با حضور در اجتماع عظیم منتظران در مسجد مقدس جمکران این «پایگاه عظیم تشیع» با حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) تجدید بیعت کردند.
حضور باشکوه و پرنشاط دلدادگان مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از اقصی نقاط ایران و جهان علیرغم همه محدودیتها، سختی ها، نارسایی ها و افت شدید دمای هوا، در مسجد مقدس جمکران و همچنین برپایی صدها موکب و ایستگاه صلواتی توسط گروههای خودجوش و مردمی از سراسر کشور و دیگر کشورها برای ارائه خدمات گوناگون به زائران از جمله تهیه و توزیع صدها هزار وعده غذایی و پذیرایی، جلوه ای دیگر از عشق و اشتیاق منتظران طلوع خورشید ولایت عظمی را به تصویر کشید.
خادمان مسجد مقدس جمکران که در برگزاری بزرگترین و مردمی‌ترین اجتماع مهدوی, افتخار خدمتگزاری به عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را دارند، و اینجانب به عنوان خدمتگزار خادمان این مکان مقدس وظیفه خود می دانیم مراتب سپاس و احترام خود را به محضر یکایک زایران و هزاران خادم افتخاری و کلیه عزیزانی که در برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن عظیم تلاش و همکاری کردند، تقدیم داریم و خاضعانه بابت هرگونه کاستی طلب عفو نماییم.
به امید آنکه به فضل الهی و توجهات خاص حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فداه) توفیق کسب معرفت و انس روزافزون با آن حضرت را بیابیم و همگان به سوی تحقق جامعه مهدوی و آمادگی برای ظهور حرکت کنیم. ان‌شاء الله تعالی
تولیت مسجد مقدس جمکران
محمدحسن رحیمیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha