یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طرح نوروزی آرامش بهاری

حوزه/معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیمه های معرفت بقاع متبرکه استان در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری فعالند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر، گفت: تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی بقاع متبرکه استان در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در خدمت زائران است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شب ششم از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری بیش از 5 هزار نفر در آستان حضرت امامزاده محمود(ع) شهرستان کهگیلویه اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول ایام نوروز با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری به صورت شبانه روزی در خدمت زائران نوروزی بوده و تمامی امکانات موجود بصورت کامل آماده و در اختیار زائران است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خیمه های معرفت در بقاع متبرکه امام زادگان استان فعال اند، گفت: خیمه معرفت بقعه متبرکه امامزاده محمود(ع) با حضور دو مبلغ برادر و چهار مبلغ خواهر فعال است.

وی در پایان افزود: رسول خدا (ص) می فرمایند: "هر کس مرا زیارت کند، یا یکی از فرزندانم را زیارت کند، من هم روز قیامت به زیارت او می روم و او را از هول و هراس های قیامت می‌رهانم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha