دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محرومیت

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: گروه های جهادی علاوه بر ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی، امیدآفرینی و نشاط برای به روستائیان به همراه دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه مسئول سازمان بسیج سازندگی استان و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان و جمعی از فرماندهان سپاه استان با حضور در روستای کوه زر شهرستان دامغان، در مراسم آغاز خدمت رسانی گروه‌های جهادی دانشجویی استان، شرکت کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه جهاد در اردوهای جهادی، رویارویی با مشکلات و کمبودهای مردم است، اظهار داشت: نیاز است تا شما جهادگران با فعالیت‌ها و اعتقادات خود عامل محرکی برای مردم مناطق مختلف باشید، که به لطف خدا این گونه هستید.

وی با بیان اینکه کار جهادگران در روستاها و مناطق محروم امید آفرین است، افزود: از همه توان و ظرفیت برای خدمت رسانی به نیازمندان در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

سردار دامغانی با اشاره به خدمات گروههای جهادی در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: جهادگران با خدمت‌رسانی از میدان مواسات گرفته تا ضدعفونی معابر و شهرها و از واکسیناسیون عمومی تا بازسازی منازل نیازمندان، در واقع برگ زرینی بر افتخارات خدمت رسانی خود افزودند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی علاوه بر ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی، امیدآفرینی و نشاط نیز برای روستائیان به همراه دارد، تصریح کرد: حضور دانشجویان جهادگر در این مناطق باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین روستائیان می‌شود و برکات فراوانی برای استان و کشور به همراه دارد.

سرهنگ تقی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز اظهار داشت: در این اردوی جهادی در روستای کوه زر و چندیدن روستای محروم اطراف، ۳۰ گروه جهادی دانشجویی، ۱۵ گروه جهادی محله محور و ۱۰ گروه جهادی طلاب مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: شما جهادگران در هر منطقه‌ای که پا می‌گذارید ظرفیت ایجاد بسیج عمومی را دارید و مسئولین را به روی خط خدمت به مردم پای کار می‌آورید.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم عملیات اجرایی آبرسانی به ۷ روستای محروم شهرستان دامغان نیز با حضور فرمانده سپاه استان آغاز و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان کار آبرسانی به ۵۲ روستای استان را در دستور کار دارد.

آغاز به کار خدمت رسانی گروه‌های جهادی دانشجویی سمنان در مناطق محروم

آغاز به کار خدمت رسانی گروه‌های جهادی دانشجویی سمنان در مناطق محروم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha