شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: نسل جدید با حماسه‌های دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و بسیاری از صحنه‌ها آشنا نیست و لازم است این فرهنگ به نسل جوان منتقل شود.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین در یادمان نهرخین اظهار داشت: در سالی که گذشت شاهد حماسه‌سازی‌ و غرور آفرینی توسط ملت عزیز از جمله حضور درخشان در صحنه انتخابات و از سویی شاهد برخی حوادث تلخ همانند از دست دادن هموطنان عزیز، علمای بزرگ بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا بودیم، که البته با تلاش شبانه روزی مجاهدان جبهه سلامت، خوشبختانه در این آمار، کاهش چشمگیری نسبت به سال های گذشته رقم خورد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید که توسط رهبر انقلاب به عنوان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامیده شده است، با همت هرچه تمام‌تر مسئولان و مردم در امر تولید، زمینه را برای تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، سربلندی و سرافرازی ملت شریف ایران و نهایتا ظهور منجی عالم بشریت(عج) فراهم سازیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با تمام امکانات و تجهیزات تلاش کردند تا انقلاب را از پای درآورند، اما نه تنها خدشه‌ای بر انقلاب وارد نشد، بلکه هر روز بر اقتدار و قدرت آن افزوده شد.

وی ادامه داد: ملت ایران با وجود نقشه دشمنان، آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که همان آرمان مکتب اهل بیت(ع) و تعالیم پیامبر اسلام(ص) را محقق کردند و هر روز نیز شاهد افزایش عظمت ایران هستیم.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به اهمیت حضور در راهیان نور، خاطر نشان کرد: نسل جدید با حماسه‌های دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و بسیاری از صحنه‌ها آشنا نیست و لازم است این فرهنگ به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha