شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1016399
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
دستگیری

حوزه/ پلیس با شناسایی متهم، عامل شهادت سرباز وظیفه ناجا را، عصر امروز در کمتر از ۲۴ ساعت از حادثه در اطراف بندر گناوه دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار حیدر سوسنی، در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ساعت ۲۱ سه شنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک در خیابانی در سطح شهرستان پارک شده است، که سریعا گشت کلانتری بخش امام حسن( ع) برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

دومین شهید ناجا در قرن جدید | شهادت یک سرباز پلیس در بوشهر

وی افزود: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شود که تلاش های پلیس برای دستگیری عامل این حادثه در دستور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس، هویت قاتل شناسایی شد که این شرور و سارق سابقه دار با تغییر مداوم محل اختفا متواری بود.

سردار سوسنی تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس طی اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرش کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه متهم حین دستگیری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و با عکس العمل به موقع ماموران دستگیر شد، خاطر نشان کرد: این متهم در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت سرباز وظیفه "سید نوید موسوی" و جراحت ستوان‌یکم "جلیل درازه" اعتراف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha