پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ نشست طلایه داران تبلیغ در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: هدف دشمن در جنگ روایت‌ها ایجاد ناامیدی در مردم است و رهبر معظم انقلاب تاکید می کنند که باید با روایت درست در فضای مجازی مانع روایت های غلط دشمن باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، شامگاه پنج‌شنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با بیان این که رهبر معظم انقلاب بر مسئله جهاد تبیین تاکید کرده اند و از آن به عنوان یک تکلیف یاد می‌کنند، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و تاکید رهبر انقلاب این است که اگر ما نتوانیم در جنگ روایت‌ها به درستی روایت کنیم دشمن از دیدگاه خود آن را به تصویر خواهد کشید.

وی افزود: امروز در جنگ شناختی قرار داریم و هدف گلوله‌های دشمن در این جنگ مردم است؛ جزو مهم‌ترین وظیفه پیامبران الهی و علمای دین در طول تاریخ تبلیغ و تبیین بود و امروز به دلیل اهمیت قضیه این مسئله در راس امور قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان این که بیش از چهل مسئله در بحث جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب است، تصریح کرد: معظم له مهر ماه ۱۴۰۰ در سخنرانی خود در جمع جوانان به اهمیت تبیین اشاره کردند و این مسئله فقط وظیفه حوزه‌های علمیه و روحانیت نیست و باید از ظرفیت دیگران نیز استفاده کنیم و اگر این‌گونه نباشد دشمن از ابزار رسانه برای تحریف استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه همگانی یاد می‌کنند و حتما باید در این مسئله از شیوه‌های اخلاقی استفاده شود و نه روش‌هایی که دشمن به کار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، یکی از مهم ترین اهداف قیام امام حسین علیه السلام را تبیین دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید می کنند که باید با روایت درست در فضای مجازی مانع روایت های غلط دشمن باشیم.

وی اضافه کرد: دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه می‌شود و این از عنایت های الهی است.

حجت الاسلام امامی گفت: در هلند دانشنامه اسلامی نوشته شده است و اروپایی‌ها و انگلیسی زبان‌ها وقتی می‌خواهند در مورد اسلام تحقیق کنند به دانش‌نامه ها رجوع می‌کنند و دشمن با انتشار چنین کتاب‌هایی می خواهد آن چنان که خودش می‌خواهد اسلام را روایت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غریی با اشاره به این که هدف دشمن در جنگ روایت ها ناامید کردن مردم است، افزود: سیره علمی و عملی اهل بیت(ع) جهاد تبیین بوده است؛ حضرت زینب سلام الله علیها با این جهاد توانست مانع از بین رفتن قیام عاشورا بشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha