یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تهیه و توزیع لباس و کفش نو

حوزه/ مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی از مشارکت و تهیه لباس و کفش نو برای ۴۵ هزار مددجو توسط خادمیاران رضوی و خیرین سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مهدی رضوی‌کیا، با اشاره به پویش «جامه مهربانی» که توسط مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در این پویش که با کمک کانون خادمیاران و جمعی از خیرین کشور انجام پذیرفت، کفش و لباس به ارزش ۱۷ میلیارد تومان به ایتام و مددجویان سراسر کشور اهدا شد.

وی با بیان اینکه این پویش از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۵ فروردین ماه ادامه یافت، ادامه داد: در قالب این طرح تعداد ۵۸ هزار و ۴۸۱ لباس و کفش نو تهیه و به مددجویان اهدا شد.

رضوی‌کیا خاطر نشان کرد: در این روزها که برخی از مردم به دلیل شرایط بد اقتصادی قادر به تهیه البسه و کفش برای فرزندان خود نیستند، خادمیاران در صدد برآمدند تا کمکی هر چند کوچک به این خانواده‌ها داشته باشند به همین منظور ۴ هزار کانون خادمیاری در ۳۱ استان کشور پای کار آمدند و در قالب این پویش کمک‌های غیر نقدی و نقدی خود را به خانواده‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی نبودند، اهدا کردند.

وی ادامه داد: از ۳۱ استان فعال در این پویش استان قزوین هماهنگی بسیار خوبی با اصناف داشت و در رتبه نخست قرار دارد و پس از آن استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی نیز که بیشترین لباس و کفش را در اختیار مددجویان قرار دادند در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

رضوی کیا همچنین افزود: زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هایی که با مشکلات اقتصادی مواجه هستند در اولویت این پویش قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha