یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فوقی

حجت‌الاسلام فوقی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بالغ بر هزار مبلّغ به مناطق شهری و روستایی در سراسر استان اصفهان و برخی مدارس و هیئت های مذهبی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان پیرامون تشریح آخرین اقدامات برای اعزام مبلیغ در ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، هر ساله سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تبلیغ دینی، اقدام به اعزام مبلغ می‌کند.

وی با بیان اینکه برای ماه رمضان ۱۴۰۱ شمسی بالغ بر هزار مبلّغ به مناطق شهری و روستایی در سراسر استان اصفهان اعزام شدند، تصریح کرد: مبلّغان تا پایان ماه مبارک رمضان در این مناطق حضور دارند و برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی را با محوریت جهاد تبیین در مساجد و سایر اماکن مذهبی اجرا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، جهاد تبیین را وظیفه مهم مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان امسال دانست و افزود: طلاب و روحانیون، پرچمداران جهاد تبیین به شمار می روند و باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین اصول اهداف انقلاب از فرصت طلایی ماه مبارک نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: مبلغان اعزامی همچنین در ماه مبارک رمضان رسالت تعلیم و تبیین شعائر دینی و معارف اسلامی بین آحاد مردم و پاسخگویی به شبهات را هم برعهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه خدمت رسانی به مردم، اعزام روحانی به مدارس و هیئت های مذهبی را از دیگر برنامه های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: جزء خوانی قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی برای جوانان در مساجد، اعزام مبلغِ مفسر قرآن به گوشه و کنار استان و جزء خوانی قرآن در گذر فرهنگی چهارباغ را از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ماه ضیافت الهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha