یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، بهترین ماه برای بخشیده شدن گناهان است، گفت: خداوند در این ماه نگاه ویژه‌ای به بندگانش دارد و چه خوب است که بتوانیم از لحظات ارزشمند این ماه پرخیر و برکت به بهترین نحو استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امیدواریم خداوند به برکت این ماه به عنوان سرور ماه‌های سال، شرایط و زمینه رفع بیماری کرونا، اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال جدید را فراهم گرداند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و فرصتی برای جمع آوری توشه و گردآوری دانش و تجربه‌های دینی بوده و امروز نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است و لذا لازم است تا در این مسیر پیشگام و پیشرو باشیم.

وی ادامه داد: حلول ماه بندگی و بنده نوازی، قطعا حال و هوای دیگری را در جامعه ایجاد خواهد کرد و برای همه مسلمانان مایه خیر خواهد شد و امیدواریم فرج امام زمان(عج) عیدی ۳۰ روز بندگی و عبادت باشد و این افتخار در آخر ماه مبارک نصیب همگان شود.

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، فرصت خوبی برای همه اقشار، به خصوص جوانان است تا با حضور در صفوف نماز جمعه و جماعت از سخنرانی مبلغان مذهبی برای دنیا و آخرت خود بهره برداری کنند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، بهترین ماه برای بخشیده شدن گناهان است، یادآور شد: خداوند در این ماه نگاه ویژه‌ای به بندگانش دارد و چه خوب است که بتوانیم از لحظات ارزشمند این ماه پرخیر و برکت به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha