چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
خمیر

حوزه / حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه جدیت و تلاش آموزگاران در زمان آموزش مجازی مثالی زدنی است تصریح کرد: تلاش های معلمان در دوره آموزش مجازی ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام شعیب صالحی، امروز سه شنبه ۱۶ فروردین، در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان آموزش‌وپرورش بندر خمیر، گفت: تلاش و پشتکار خستگی‌ناپذیر معلمان بود که متوقف شدن دو سال فعالیت حضوری در مدارس را به شکلی جبران کرد تا چراغ یادگیری و تحصیل خاموش نشود.

وی با اشاره به همزمانی ماه رمضان با حضور دانش آموزان در کلاس درس، تصریح کرد: وجود فضای معنوی مایه برکت در مسئله تعلیم و تربیت است و معلمان و دانش آموزان از فضیلت‌های آن بهره خواهند برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر خمیر، حرکت آموزش‌وپرورش شهرستان خمیر را رو به رشد و همراه با بهبود کیفیت آموزشی توصیف کرد، افزود: تلاش‌های مداوم در مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت و تشکیل تیم منسجم و کارآمد اداری سبب شده تا در شاخص‌های موردنظر این دستگاه انسان‌ساز شاهد موفقیت‌های قابل قبولی باشیم.

حجت‌الاسلام صالحی، پیشرفت را در پرتو موفقیت آموزش‌وپرورش و مهارت‌آموزی به دانش آموزان دانست و گفت: روحانیون و دفتر امام‌جمعهُ آماده هر نوع حمایت و همیاری با آموزش‌وپرورش و فرهنگیان است.

در این دیدار علی یگانه، مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر گفت: موفقیت‌های آموزش‌وپرورش حاصل تلاش معلمان و همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که در دوران آموزش غیرحضوری از هیچ کوششی دریغ نکردند و هم‌اکنون نیز در سنگر مدارس برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی حضور یافته‌اند.

وی، فعالیت حضوری مدارس شهرستان را از ۱۴ فروردین اعلام کرد و افزود: در روزهایی ابتدایی بازگشایی مدارس شاهد حضور خوب دانش آموزان در کلاس‌های درس بودیم که با رعایت شیوه‌نامه و مسائل بهداشتی امیدواریم شاهد تداوم این حضور تا پایان سال باشیم.

انتها پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha