پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ حجت الاسلام نورزاد با تصریح به این‌که گرانی افسارگسیخته اقلام معیشتی اصلاً شایسته مردم عزیز نیست، اظهار کرد: شبکه توزیع و نظارت کالاهای ضروری زندگی مردم، باید جدی‌تر و واقعی‌تر عمل کند؛ چیزی به اتمام اولین سال دولت محترم نمانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش امروز در خطبه عبادی سیاسی این شهرستان، با تسلیت فرارسیدن وفات بانوی بزرگ عالم اسلام، حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: سبک زندگی ایشان الگوی بزرگی برای همه ماست، بانوی بزرگی که با تمام وجود و دارائی خود به معاضدت اسلام و پیامبر اکرم(ص) رفت.

وی با تصریح به این که اوج عبودیت و معنویت و عمق همراهی و استقامت ایشان نسبت به نبی مکرم اسلام(ص) می‌تواند الگوی خوبی برای زوجین و خانواده‌ها باشد تا بخش قابل توجهی از مشکلات و اضطراب‌ها و اختلافات را حل کند؛ گفت: پیامبر اکرم(ص) در عظمت جایگاه ایشان فرموده‌اند: «أَیْنَ مِثْلُ خَدِیجَةَ صَدَّقَتْنِی حِینَ کَذَّبَنِی النَّاسُ‏ وَ وَازَرَتْنِی عَلَی دِینِ اللَّهِ» (مجلسی/ بحارالأنوار/ ج43/ ص:92). مثل خدیجه پیدا نخواهد شد. خدیجه در آن هنگام که مردم مرا تکذیب کردند، مرا تصدیق نمود.

امام جمعه تالش با گرامی‌داشت یاد و خاطره دو شهید حادثه اخیر در حرم رضوی، حجت الاسلام شهید اصلانی(ره) و حجت الاسلام دارایی(ره) و محکوم کردن این حادثه تروریستی، گفت: خالصانه در حاشیه شهر و نقاط فقیر نشین مشهد، مشغول خدمت به مردم و زدودن آلام آنان بودند.

نورزاد با اشاره به این که دشمنان درصدد بهره برداری‌های از این حادثه بودند که با بیداری علمای شیعه واهل سنت این توطئه شوم نقش بر آب شد، اظهار کرد: باید همه ما در مقابله با نقشه‌های دشمن بیدار باشیم.

حجت الاسلام نورزاد با اشاره به کسانی که در مسیر اقتدار ایران و ایجاد آبرو برای انقلاب و حفظ این نظام و خدمت به مردم از جان و آبروی خودشان گذشته‌اند گفت: برای مسئولین کشور در تمام رده ها، هیچ بهانه‌ای نمانده است.

وی افزود: هرگونه ایجاد یأس و ناامیدی برای جوانان و آحاد جامعه و هرگونه کم‌ کاری کردن در زمینه ایجاد رفاه و آرامش فکری برای خانواده‌ها یقیناً کمک به تفکری است که دشمنان شبانه روز برایش نقشه می‌کشند، و در سرای دیگر باید پاسخگوی تساهل و تغافل و کم‌کاری و سستی و راحت طلبی و بد بینی‌هایی که برای انقلاب و اسلام ایجاد کردند باشند.

خطیب جمعه تالش با تصریح به این‌که گرانی افسارگسیخته اقلام معیشتی اصلاً شایسته مردم عزیز نیست، اظهار کرد: شبکه توزیع و نظارت کالاهای ضروری زندگی مردم، باید جدی‌تر و واقعی‌تر عمل کند؛ چیزی به اتمام اولین سال دولت محترم نمانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha