دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه انتظامی استان قم، اراده، پیگیری و برنامه ریزی مناسب و هدفمند با لحاظ نیازها و اولویت‌ها را سه عامل مهم در دستیابی به پلیس تراز انقلاب عنوان کرد و بر شناسایی و بهره گیری از فرصت‌ها تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه انتظامی، ابراز داشت: اقدامات خوبی توسط مجموعه انتظامی استان انجام شده است که نشان از اراده و برنامه ریزی مناسب دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، افزود: عده‌ای اگر چه از امکانات برخوردارند اما همچنان از انجام وظایف خود آن گونه که شایسته و بایسته است، باز می‌مانند و این نشان از اهمیت اراده و برنامه ریزی مناسب و هدفمند بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی امور دارد؛ البته مجموعه انتظامی هنوز جای کار دارد و شأن استان قم بیشتر از این‌ها ست.

امام جمعه قم لزوم بهره‌مندی کامل از فرصت‌های پیش رو را تنها از طریق برنامه ریزی هدفمند میسر دانست و گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرمایند: «اِغتَنِمُوا الفُرَص فَاِنَّها تَمُرُّ مَرَّ السَّحاب.» یعنی فرصت‌ها را دریابید که مانند ابرها در گذر هستند. مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده است یکی از همین فرصت‌هاست که باید قدر آن را بدانیم. به جای افسوس خوردن از فرصت‌های گذشته، باید با برنامه ریزی مناسب، فرصت‌های پیش رو را قدر بدانیم.

وی ادامه داد: سال جدید اقتضائات خاص خود را دارد فلذا باید ابتدا پرونده سال گذشته و کارهای باقیمانده را در روزهای نخستین سال جدید به سرانجام برسانید و سپس پروژه‌ها و برنامه‌های سال جدید خود را با قدرت آغاز کنید. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می‌فرمایند: کسی که باب خیری بر او باز شد باید قدر آن را دانسته و از آن بهره ببرد چرا که معلوم نیست این باب خیر چه زمانی بر او بسته خواهد شد.

شایان ذکر است: در ابتدای جلسه، سرتیپ دوم سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم، گزارشی از اقدامات مجموعه انتظامی استان در ایام نوروز و سال گذشته ارائه کرد و از کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در ایام عید علی رغم افزایش ۵۰ درصدی سفرها در سطح استان خبر داد.

وی اولویت پلیس را پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و از پیاده سازی پلیس هوشمند در محورهای مختلف در سطح استان، با هدف افزایش رضایت مندی مردم خبر داد و ضمن اشاره به کاهش ۴ درصدی سرقت در سطح استان گفت: علی رغم تمامی اقدامات انجام شده، با پلیس تراز انقلاب فاصله داریم و در تلاشیم تا روز به روز امنیت و رضایت مندی مردم را در سطح استان بهبود ببخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha