پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ایتام

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری و دادستان قم هم‌سفره ایتام و فرزندان بهزیستی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در قالب پویش ضیافت مهربانی مسئولان قضایی استان قم افطار خود را با ایتام و فرزندان بهزیستی بازکردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری رئیس‌کل دادگستری به همراه حجت‌الاسلام غریب دادستان قم عصر دیروز با حضور در مرکز حضرت قاسم (ع) افطار خود را در کنار ایتام و فرزندان بهزیستی باز کردند.

پیش از افطار فرزندان نوجوان و جوان مقیم مرکز حضرت قاسم، مسئولان و کارشناسان مرکز و مدیران بهزیستی مشکلات و مباحث خود را با مسئولان قضایی مطرح کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری رئیس‌کل دادگستری بعد از ارائه گزارش پهلوان مدیرکل بهزیستی با تقدیر از خدمات مربیان، کارشناسان و کارکنان خدوم مرکز با اشاره به اهمیت خدمت به ایتام و تأکید اسلام و سیره معصومین (س) در این زمینه و وظیفه همه مسئولان ، خیرین و مردم جهت مساعدت به این مراکز و مددجویان بهزیستی و نیازمندان، خدمت در این مراکز را دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی دانست.

گفتنی است: در قالب پویش ضیافت مهربانی از ابتدای ماه مبارک رمضان مسئولان مختلف استان با حضور در مراکز بهزیستی هم‌سفره ایتام، فرزندان بهزیستی، معلولین و سالمندان بودند و این پویش تا روز عید سعید فطر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha