دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1018571
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
آیین جمع‌بندی برنامه‌های رزمایش فرهنگی اجتماعی کریمه اهل بیت (س)

حوزه/ آیین جمع‌بندی برنامه‌های رزمایش فرهنگی اجتماعی کریمه اهل بیت (س) و آیین آغاز طرح شکوه حیا با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در قم سالن شهید اخلاقی سپاه استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین جمع‌بندی برنامه‌های رزمایش فرهنگی اجتماعی کریمه اهل بیت (س) و آیین آغاز طرح شکوه حیا با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه با محوریت قرارگاه ۱۹ دی در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

آیین جمع‌بندی برنامه‌های رزمایش فرهنگی اجتماعی کریمه اهل بیت (س) و آیین آغاز طرح شکوه حیا با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه با محوریت قرارگاه ۱۹ دی و با حضور آیت الله سید محمد سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای استان قم و حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه نیز در مراسم حضور داشتند.

به گفته مهدی علی‌بابایی مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۹ دی، طرح شکوه حیا، طرح مشترک حوزه علمیه و قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی آغاز است که هدف اصلی این طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در سطح استان از طریق روش‌های تربیتی و کار ترویجی و فرهنگ‌سازی، با رویکرد نظارت بر صنوف، اصلاح وضعیت اماکن پرتردد، نظارت بر اصناف و اماکن آسیب‌دار و آسیب‌زا، اقدامات ایجابی و ترویجی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، سالم‌سازی فضای بوستان‌ها، اقدامات ایجابی و ترویجی در قالب کافه سیار و ثابت و در نهایت راستای سالم‌سازی فضای شهری و رسیدن به شهر تراز اسلامی می‌باشد.

برنامه‌های طرح کریمه اهل بیت (س) به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهر و سالم‌سازی فضای بوستان‌ها؛ از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ عملیاتی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دردمند IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    یک برنامه خیالی دیگر و همچنان ادامه تاخت و تاز بی حجابی و بی حیایی در قم عزیز... آن قم که در آخر الزمان پناهگاه شیعیان می شود، کی رخ می نمایاند؟