پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ابراهیم شریفی

حوزه/ امام جمعه حاجی آباد، ضمن تاکید بر عدم گره زدن اقتصاد به مذاکرات، گفت: مدیران فرض را بر عدم احیای برجام بدانند و بر اساس آن برنامه ریزی و اقدام بدون انجام کارهای تبلیغاتی و نمایشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم شریفی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه حاجی آباد، ضمن تاکید بر اجرایی شدن برنامه هایی که توسط دولت در هرمزگان ارائه شده است، اظهارداشت: ساده ترین و بزرگترین حقیقتی که در مورد مسئولیت در حکومت اسلامی وجود دارد این است که مسئول این نظام بیش از هر مسئول دیگری با خدا طرف است.

وی تصریح کرد: کشور نباید معطل مذاکرات هسته ای شود، بلکه باید براساس وضع فعلی و موجود برنامه ریزی و اقدام کرد.

امام جمعه حاجی آباد، با ذکر این نکته که باید فرض را بر عدم توافق در مذاکرات گذاشت، ابراز کرد: مسئولین متوجه جایگاه خود در نظام مقدس اسلامی باشند و فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشمارند.

حجت الاسلام شریفی با ذکر این نکته که مسئولین از انجام کارهای تبلیغاتی و نمایشی بپرهیزید، گفت: مدیران باید منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی و منطقه ای مقدم بدانند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام و اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران برای تسلیم کردن و تحمیل خواسته های خود به ایران بود. با وجود تمام تلاش های دشمن، کارزار فشار حداکثری نتوانست خدشه ای در اراده منسجم ایران برای پیگیری حقوق مسلّم خود وارد کند.

وی، با اشاره به ایجاد بن بست خود خواسته توسط آمریکا، افزود: در شرایط فعلی آمریکا در برابر خود دو گزینه را می بیند که هیچ کدام برایش خوشایند نیست. اولین گزینه پذیرش شروط ایران و احیای توافق هسته ای و دوم توقف مذاکرات و ادامه مسیر اشتباهی که در زمان ترامپ طی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha