یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1019589
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
امین دین

حوزه/ طلبه و مبلغ بین‌المللی حوزه علمیه قم با حضور در مرکز اسلامی یاسین سنتر شهر وینیپگ استان منیتوبای کانادا، عهده دار برنامه‌های متعدد مذهبی، فرهنگی، و اعتقادی شیعیان منطقه از ابتدای ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در ماه مبارک رمضان فرصت تبلیغ دین و معارف اسلامی بیش از پیش در نقاط مختلف دنیا فراهم می‌آید و طلاب و روحانیون زیادی به دعوت مردم و مجموعه‌های بومی، به وعظ و ارشاد مردم می‌پردازند.
حجت‌الاسلام محمدصادق امین‌دین از جمله این طلاب بود که امسال با حضور در مرکز اسلامی یاسین سنتر شهر وینیپگ استان منیتوبای کانادا، عهده دار برنامه‌های متعدد مذهبی، فرهنگی، و اعتقادی شیعیان منطقه از ابتدای ماه مبارک رمضان است.
وی در همین زمینه ابراز داشت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و رغبت بیش از پیش مسلمانان بویژه شیعیان به برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی، مذهبی و معرفتی در شهر وینیپگ کانادا به دعوت مرکز اسلامی یاسین سنتر حضور پیدا کردم و نسبت به آنچه بر عهده یک طلبه حوزه علمیه است، ادای وظیفه نمودم.
وی به برنامه های این مرکز اشاره کرد و گفت: برپایی نمازهای جماعت، قرائت ادعیه وارد شده و زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی به زبان فارسی و انگلیسی، قرائت قرآن کریم و برنامه ویژه افطار از جمله فعالیت های روزانه در مرکز اسلامی یاسین سنتر است.
حجت الاسلام امین‌دین افزود: پاسخ به سوالات دینی و اعتقادی همچنین اقامه نماز جمعه به زبان انگلیسی در مرکز اسلامی یاسین سنتر شهر وینیپگ کانادا از دیگر برنامه ها است.
لازم به ذکر است: شهر وینیپگ مرکز استان منیتوبا در فاصله ۱۵۰۰ کیلومتری اوتاوا پایتخت کانادا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احسان بخش IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    5 23
    سلام صدها طلبه در ماه رمضان در نقاط مختلف دنیا در حال تبلیغ (به مراتب کما و کیفا بهتر) هستند اما چرا خبرگزاری حوزه فقط برای ایشون رپرتاژ میره..!!! امیدوارم به هنگام انتشار اخبار نیم نگاهی به حفظ وجاهت و کلاس خبرگزاری تان داشته باشید.
    • طلبه IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      17 1
      خدایا ما را از بیماری نمّامی، حسادت و گرفتن ایرادهای بنی‌اسرائیلی مصون بدار و اسامی ما را بامسما قرار بده . الهی آمین
  • عبدالله NL ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    7 0
    إن شاء الله خداوند متعال همه ما را از حسد - که از آفات علماء است - مصون بدارد و به مبلّغین دین در سرتاسر ایران و جهان، توفیق روزافزون و اجر عظیم عنایت فرماید.