یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ساوه

حوزه/مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه هم بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: طلاب طرح امین و مداح تاثیر بسزایی در تبلیغ پذیرش حوزه خواهران دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست مشترک مدارس علمیه خواهران سطح دو و سه شهرستان ساوه با مبلغین طرح امین مدارس و خواهران مداح در راستای ارتقای کیفی پذیرش و جذب داوطلبان تحصیل در حوزه های علمیه، در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها برگزار گردید.

خانم مرضیه شوکتی از اساتید حوزه خواهران در این نشست، با اشاره به اهمیت طلبگی، اظهاکرد: خوب درس خواندن و مهذب بودن از وظایف طلبه است و هرکس دنبال طلبِ علم برود خداوند متعال متکفل زندگی او می شود.

استاد حوزه علمیه خواهران یاد آور شد: طلاب باید به خصلت هایی مانند حُسن خُلق، تواضع، گشاده رویی و گره گشایی از مستمندان آراسته شوند.

خانم کرمی، مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه هم بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: طلاب طرح امین و مداح تاثیر بسزایی در تبلیغ پذیرش حوزه خواهران دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha