دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1019879
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
شهید علی شیخی کبیر

حوزه/ ستوان‌دوم علی شیخی کبیر از مرزبانان هنگ مرزی زابل در ۲۵ فروردین برای تامین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد قاچاقچیان و اشرار شد و بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، ستواندوم علی شیخی کبیر در راستای تامین امنیت مرزهای جنوب شرقی کشور به شهادت رسید.

همزمان با عصر روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تاریخ بیست و پنجم فرورین مرزبانان هنگ مرزی زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان که برای تامین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد قاچاقچیان و اشرار شده بودند، در حین پوشش امنیتی منطقه یکی از کارکنان بر اثر اصابت گلوله مجروح می گردد.

ستوانسوم علی شیخی کبیر جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل ولی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

گفتنی است شهید علی شیخی کبیر ساکن شهرستان زابل و دارای سه فرزند، دو پسر و یک دختر می باشد.

لازم به ذکر است مراسم تشیع شهید متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۰ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    شهادتش مبارک
  • اصغر IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    باسلام این شهدا افتخار ملت ایران هستند کاش روزی نصیب آرزومندان شود. شهادتش مبارک....
  • محسن IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    شهادتت مبارک سرداران بی ادعا حافظین نظم و امنیت کاش خداوند کمک میکردریشه قاچاق قاچاقچی کند بشود کاش یکی از این قاچاقچیان را در محل شهادت مرزبانی اعدام میکردید بدانند کارشان بی پاسخ نمی ماند خدا به خانواده محترمش و فرماندهان مرزبانی صبر عنایت فرماید با دهن روزه انشاالله افطاری برسر سفره اهل بیت (ع) باشد به حق مادرمان فاطمه زهرا(ع).....
  • تدابیر IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    بجد می بایست تدابیری اندیشده شود تا نیروهای انتظامی کمترین آسیب متوجه شان شود. جلیقه ها و پوشش مناسب، خودروهای زرهی و ایمن و ...
  • اشراف کامل اطلاعاتی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    مناطق دارای مشکل نیازمند اشراف اطلاعاتی کامل است، به گونه ای که قبل از اعمال نیت پلید دشمن، واکنش سریع و تمام کننده داشته باشیم.
  • اطلاعات سپاه IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    اطلاعات سپاه در بعد برون مرزی نیاز است به حدی از تسلط برسد که کوچک ترین برنامه شوم را دیده مورد ضربه قرار دهد. همچنین ارائه محصول اطلاعاتیش به نیروهای دیگر از جمله نیروی انتظامی و مرزداران.