شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور

حوزه/ دادستان کل کشور در نامه‌ای به دادستان‌های انقلاب و عمومی کشور بر تقویت و توسعه نظام استاندارد و تعیین شعب تخصصی در دادسراها به منظور رسیدگی به جرایم این موضوع، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در راستای حمایت از تولیدات داخلی و همچنین صیانت از حقوق مردم و مصرف کنندگان، در نامه‌ای به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور بر تعیین شعب تخصصی رسیدگی به جرایم حوزه استاندارد در راستای حمایت از تولید و ارتقای کیفیت محصولات داخلی تاکید کرد.

دادستان کل کشور در این نامه خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور تقویت و توسعه نظام استاندارد را زمینه ساز ارتقای مناسب کیفیت ملی و دستیابی به توسعه پایدار و تولید محصولات داخلی دانسته و از آن با عنوان یکی از اهداف اساسی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد یاد کرده است.

در بخشی از این نامه با اشاره به تعیین شعب تخصصی و اعلام نتیجه به دادستانی کل کشور آمده است: مقابله با کالای تقلبی موجود در بازار به عنوان یکی از مصادیق بارز حمایت از تولید و عوامل موثر در ارتقای کیفیت محصولات داخلی است، برهمین اساس و به لحاظ اهمیت موضوع ماده ۵۰ قانون مذکور تعیین شعب تخصصی در دادسرا را به منظور رسیدگی به جرایم موضوع این قانون پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha