شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله سید احمد خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: نیروهای مسلح مایه عزت دین هستند و قدرت‌شان در خدمت معنویت و ارزش‌های دینی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله سید احمد خاتمی، در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد، در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با اشاره به ماموریت‌های ارتش از نگاه امام علی (ع) گفت: جامعه اقشار و اصنافی دارد و در صدر این اصناف، ارتش واقع شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان، با بیان اینکه ارتش طاغوت ۷ هزار ساله پهلوی تمام قد در خدمت بیگانگان بودند و از اجانب و نمایندگان آمریکا دستور می‌گرفتند، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنود، دژهای مردم و نیروهای مسلح دژ نگهبان، حافظ و در خدمت مردم هستند و این نیروهای مسلح هستند که اقتدار را به نظام و حاکمیت می‌دهند.

وی با بیان اینکه ژست قدرتی آمریکا برگرفته از قدرت نظامی، تسلیحات و سلاح هسته‌ای است، تاکید کرد: ما برای کشور سلاح هسته‌ای نمی‌خواهیم و دین اسلام در این رابطه توصیه کرده که سلاح کشتار جمعی نداشته باشیم ولی ما انرژی هسته‌ای را برای حوزه‌های کشاورزی، پزشکی و داروسازی نیاز داریم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مراسم روز ارتش که اعلام کرد رژیم صهیونیستی اگر حرکت اضافی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشد با پاسخ قاطعانه روبرو خواهد شد، عنوان کرد: رژیم غاصب اسرائیل از شهرک‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد و همانطور که امام راحل فرمودند: «رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود».

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: نیروهای مسلح مایه عزت دین هستند و قدرت‌شان در خدمت معنویت و ارزش‌های دینی است. هرچقدر به قدرت نیروهای مسلح افزوده شود در حقیقت نقش و ارزش دین بالا رفته است، چراکه امروز نیروهای مسلح ما ولایتمدار، پا در رکاب و عقیدتی هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه استراتژی و راهبرد نیروهای مسلح، به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی و دفاع همه جانبه در برابر دشمنان بیرونی و ستون پنجم دشمنان در داخل است، خاطرنشان کرد: ارتش ما امروز در تراز جمهوری اسلامی و افتخار نظام مقدس ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha