شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون خواهران

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: تبلیغ چهره به چهره مهمترین راه تبلیغی برای جذب حداکثری خواهران به حوزه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی، امروز در نشست مجازی با مدیران، معاونان و مسئولان کانون های رضوان مدارس علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت های تبلیغی برای جذب حداکثری خواهران به حوزه بهره بگیریم، گفت: مدیران، معاونان و اعضای کانون های رضوان باید تمام تلاش و همت خود را برای تبلیغ پذیرش حوزه خواهران در سطح استان بکار گیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه تمهدیدات لازم برای تبلیغ پذیرش خواهران علاقمند به حوزه علمیه برنامه ریزی شده و در حال اجرا است، افزود: تبلیغ چهره به چهره و تبلیغات میدانی در سطح شهرها از مهمترین اقدامات برای جذب حداکثری خواهران علاقمند به تحصیل حوزه است.

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان و مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان کانون های رضوان نیز با بیان اینکه اعضای ستاد پذیرش باید تبلیغ در مدارس دخترانه را به طور جدی در برنامه های تبلیغی قرار دهد، خاطر نشان کرد: درج اخبار پذیرش در رسانه ها و همچنین تبلیغ چهره به چهره نیز راهکاری مناسب برای جذب حداکثری خواهران علاقمند به حوزه علمیه خواهد بود.

بیرانوند، مسئول کارگروه خبر، رسانه و فضای مجازی کانون های رضوان لرستان هم گفت: رسانه ها و پایگاه های خبری روزانه خبرها و گزارش هایی در خصوص نحوه پذیرش خواهران را درج و در فضای مجازی بارگذاری می کنند.

در پایان اعضای ستاد پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان برای جذب حداکثری خواهران علاقمند به تحصیل حوزه علمیه لرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha