یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نمایشگاه قران

حوزه/ سید امین‌الله میرشفیعی گفت: تور مجازی، امکان بازدید از نمایشگاه قرآن را به‌صورت ۳۶۰ درجه فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید امین‌الله میرشفیعی، مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی در گفت‌وگویی، درباره راه‌اندازی تور مجازی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران، بیان کرد: هدف از راه‌اندازی تور مجازی، تکمیل تلویزیون اینترنتی و پخش زنده بیشتر برای افرادی است که به دلایل مختلف ازجمله شیوع کرونا و یا بُعد مسافت، امکان حضور در نمایشگاه را ندارند. با تور مجازی، علاقه‌مندان در اقصی نقاط جهان می‌توانند از نمایشگاه قرآن دیدن کنند.

وی افزود: ما دو مقوله خاص برای بازدیدکننگان مجازی در نظر گرفتیم. یکی تلویزیون اینترنتی که از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ از نمایشگاه پخش زنده دارد و از طریق سایت www.iqfa.ir پخش می‌شود.

میرشفیعی ادامه داد: تور مجازی نیز امکان بازدید از نمایشگاه را به‌صورت ۳۶۰ درجه فراهم می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند وارد تور مجازی شوند و از همان جلوی در ورودی، درون نمایشگاه را ببینند و در غرفه‌ها بچرخند.

مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی، بیان کرد: تکنولوژی به‌کار رفته در این تور مجازی این است که افراد با عینک سه‌بُعدی نیز می‌توانند در غرفه‌ها بچرخند و احساس کنند که در نمایشگاه قرآن قدم می‌زنند و از غرفه‌ها دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha