دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه باید آموزه ها و رفتارهای قرآنی در زندگی ما نهادینه شود، تصریح کرد: با انس و تدبر در آیات قرآنی می توانیم در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در جلسه قرآنی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با تاکید بر برگزاری با شکوه جلسات قرآنی، گفت: قرآن با هدف هدایت انسان نازل شد و برای ترویج آن در بخش‌های قرائت، تفسیر، تلاوت وحفظ باید بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه رمضان ماه بهار قرآن است، بیان کرد: باید از فرصت های معنوی این ماه عزیز و ارزشمند برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بهره گیریم.

امام جمعه خرم آباد به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام با اتکا به قرآن و آموزه‌های دینی در مقابل دشمنان ۸ سال ایستادگی و مقاومت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه باید آموزه ها و رفتارهای قرآنی در زندگی ما نهادینه شود، خاطرنشان کرد: با انس و تدبر در آیات قرآنی می توانیم در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه قدم برداریم.

امیرخوش کنار، فرمانده قرارگاه لشکر ۸۴ پیاده لرستان هم در گفت: ۵۸ نفر از پرسنل این یگان حافظ قرآن هستند و برای هزار و ۱۳۸ نفر از کارکنان گواهینامه مهارت آموزی علوم قرآنی صادر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha